Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-14, 09:16   #9
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Magetrøbbel i Ketose

Har du spist mye fiberrik mat før? Du spiser jo mer eller mindre ingen grønnsaker. Grønnsaker har fiber i seg som kan hjelpe deg med på å regulere magen. En cherrytomat var litt sparsomt. Magen kommer kanskje til å stabilisere seg etterhvert, men vil du fikse problemet nå, så tror jeg du burde innføre skikkelige grønnsaker i kostholdet ditt, sånn som brokkoli, blomkål og annen kål, squash, paprika, aubergine, brekkbønner, asparges, spinat og så videre, og så videre. Du kan koke, bake, lage mos, smørdampe, du kan kjøre det i kjøkkemaskin sammen med kjøtt, og lage farse. Men min umiddelbare tanke er at du trenger mer grønt! Jeg tror ikke kaffen med fløten i seg selv behøver å være problematisk, men når du inntar den på tom mage, og så ikke spiser noe mat med substans før middag, så er ikke det så mye for tarmene å jobbe med, og de vil sannsynligvis ende med å nesten bare trekke ut væske ...

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat