Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-14, 17:14   #9
Chamomilla
Seniormedlem

Chamomilla sin avatar

Medlem siden: May 2005
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: 13 dager uten sukker og raske karber - har aldri følt meg så dårlig

Henger meg og litt opp i banan/frukt. Det kan og gi luft... og blokkere for at fettforbrenningen kommer skikkelig igang - tror det ville bremset meg om jeg skulle spist en hel banan, men vi er jo forskjellige. For meg stopper ting tilsynelatende opp, dvs. jeg legger gradvis på meg av, om jeg spiser det for ofte, korn, melk, nøtter... Frukt og juice er ikke daglig kost for min del, men prøver å få i meg forskjellige grønnsaker. Mørk sjokolade er altfor godt, jeg kan ikke unne meg en stripe eller tre daglig, må stramme inn jevnlig. Igjen - vi er forskjellige! Jeg har levd lavkarbo stort sett i mange år, og leter fortsatt etter "min optimale balanse". Det er livsstil, ikke kur.

Jeg putter kokosolje og usaltet smør i kaffen, minst en gang om dagen og kjører med liten visp... kunne ikke klart å spise rapsolje bar (men jeg hater rapsoljesmaken ). Som noen sa over her, ikke sikkert du trenger putte i deg olje utenom maten om det du spiser er fett nok i seg selv.

Lykke til!!