Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-14, 09:34   #2902
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Noen ganger blir jeg nesten imponert over egen kreativitet ift til å ødelegge for meg selv! Jeg spiser frokost på jobb, fordi jeg som regel sover på bussen på vei til. Og da jeg skulle spise røde bær-baren min ville jeg ha litt te først siden jeg er sår i halsen. Men da måtte jeg bytte sko. Som førte til at jeg måtte bøye meg, og det orket jeg ikke fordi jeg er tett i nesa også. Og plutselig var klokka over ni, som jeg har satt som tidsgrense ift frokost. Men, nå tvang jeg meg til å spise den likevel, uten te og fortsatt med joggeskoene på. Så nå er jeg kvalm og litt (eller ganske mye egentlig) stresset fordi jeg begynner uka med at ingenting går etter planen… Men, jeg hadde jo vært stressa om jeg hadde droppet forkosten også, for det var jo heller ikke planen.