|
Sv: Auguststartere 2014
Opprinnelig lagt inn av bærrgen, her.
Huff, jeg sliter litt jeg...
Har ramlet litt av og over på brødskiver og litt chips de siste dagene. Jeg er trøtt og sliten for tiden og mitt vonde kne plager meg mer enn jeg orker å tenke på 
Konsekvensene er oppblåst kropp, vondt i magen, forstoppelse, luft i magen, psoriasisen blomstrer opp, dårlig humør, vektoppgang, økt blodsukker, muskelverk....
Nå må jeg snu hodet mitt litt sånn at jeg kommer meg tilbake på rett spor igjen, dette orker jeg ikke i lengden!
Dette hørtes slitsomt ut bærrgen 
Hva er det som må til for at du skal orke å snu hodet og komme tilbake på det sporet du ønsker å være da?
Håper kneet ditt blir bedre, og at du finner ut av ting! 
Opprinnelig lagt inn av Turid42, her.
I ketose fra i går, det er jammen lenge siden! Føles bra, skal holde meg her fram mot jul.
Så bra Turid42! Tror du kommer til å greie det helt fint jeg, bare tenk på hvor godt det skal bli å kjøpe julekjolen i minst en størrelse mindre i år enn i fjor da!
Middagen hjemme hos foreldrene mine forrige søndag ble så som så. Brukte mye lengre tid på tilberedelsene enn jeg trodde jeg trengte, så den ble rimelig forsinket. Og når jeg nesten var ferdig å lage sausen, fant jeg ut at dette var en av de få sausene jeg faktisk ikke kan fordra, men som jeg ikke visste hva het. Kommer ikke til å glemme det navnet flere ganger nei...
Sjokoladen til kaffen ble ferdig rundt midnatt, og så desverre ut som den var produsert av Max Mekker på wiskhy-fylla. Den var god på smak heldigvis

|