Tråd: Atkinsbarer
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-06, 03:18   #10
Karin
Seniormedlem

Karin sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 70
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Atkinsbarer

Både pålegg og kyllingvinger er utmerket som mellommåltid og krise-nistepakke. Likeså en kald svinekotelett, f eks. Senere også nøtter - kjempebra i nødsfall!

Jeg har tatt en shake en gang eller to i utlandet når jeg ikke har funnet noe å spise i nærheten, og det er det hele... Ikke er de spesielt gode, og ikke er de et måltid... Men de gjør at jeg kan vente et par timer til på å få noe ordentlig å spise. Som f eks en burger uten brødet.

Barer... Blæh. Ikke gode, og ikke noe annet heller. Jeg blir kvalm av dem - eller har blitt det de tre gangene jeg har prøvd å spise dem det siste året. Før det kunne jeg godt ta en i nødsfall. Men etter at jeg for ca et år siden ble fryktelig syk (type omgangssyke) etter at jeg hadde spist en Advantage på tog fra Gol, har jeg ikke klart å spise en sånn en noensinne igjen. Heller ikke en av Boots' lignende produkter. (Må for ordens skyld si at det var ikke bar'en som gjorde meg syk, da!)

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat