Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-14, 00:55   #7
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Må det et søksmål til for å få endret holdningene?

"Søplemat er en masse karbohydrater". Sannhet med store modifikasjoner det der du. Det er gjerne annet enn bare karbohydrater med i bildet. Transfett, forskjell på gode/dårlige carbs, mye salt (ja, jeg vet salt er nødvendig og faktisk bra, men et karbobasert kosthold inneholder ofte veldig veldig mye salt), ymse konserveringsmidler, smaksforsterkere osv.

Ellers vil jo andre faktorer også kunne påvirke dette med f.eks hjerteinfarktsrisiko. Inaktivitet/aktivitet, stress/psyke, genetikk, spisemønster osv .

Jeg for min del tror det å skulle plukke ut en eller flere syndebukker for straff er feil vei å gå. Jeg har større tro på nytt (lavkarbo)fokus og mer forskning og kunnskap den veien. Lite å tjene på å sitte og være bitter og sur over det som har vært når man kan se fremover og ta bedre og sunnere valg enn tidligere. Mener nå jeg da.

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat