Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-14, 10:14   #2888
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 46
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Grønnsaksjuice burde jo gå greit, men mister vel litt av fibrene da, så jeg ville blandet inn avfallet (nå antar jeg at du bruker juicer) i en av varmrettene. Jeg sliter for øvrig også med å få i meg mye grønnsaker, tipper jeg bare ligger på 3-400 gram om dagen

Jeg har hatt en pause fra ED i drøyt en måned og vel så det. Jeg sleit jo sånn med energien når jeg løpetrente så mye, og så har jeg liksom ikke kommet inn i sporet igjen etter løpet (som nå er 2 uker siden). Men nå tar jeg meg i nakkeskinnet og tar en total reboot. Kjører fase 1 noen dager for å komme skikkelig inn i ED modus før jeg går over til fase 2. Mosjonen begrenser jeg til gåturer og lett styrketrening inntil videre.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat