Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-06, 19:46   #4
Skorpia
Seniormedlem

Skorpia sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 66
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Sv: Æ vart skræmt

Opprinnelig lagt inn av Kristian

Legen min har tro på lavkarbo for det følger han selv men kosttilskudd har han ingen tro på og dermed så har ikke han greie på det. Så jeg går ikke til ham for å sjekke det.
Kona har jerntabletter og tar jeg en av de så føler jeg meg i mye bedre form med en gang. Har også tidligere prøvd samme multivitamin med og uten jern. Følte at den uten jern var som å kaste penger i do mens den med jern ga meg overskudd. Men nå vet jeg at det er kobber jeg trenger, så nå er jeg på utkikk etter noe som inneholder både kobber og sink. Inneholder det også bor, selen, magnesium, kalsium og kalium så ville jo det flott.

Hallo !!!! Jerntabletter er ikke noe du skal ta uten at legen din har sagt det til deg,det kan være direkte farlig,dersom du ikke har påvist jernmangel. Dessuten er ikke jerntabletter noe en får umiddelbar virkning av,så det må være psykosomatisk.