Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-14, 21:37   #240
miss sophie
Juniormedlem

miss sophie sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 44
miss sophie er på en erverdig vei

Sv: Auguststartere 2014

Opprinnelig lagt inn av Mino, her.

Fortsatt 10 kg fra normalvekt, men hun som sier det er jo ikke akkurat sunn selv. Har følelsen av at hun sier det kun fordi hun ikke orker å gjøre noe med egen helse og vekt, og å snakke ned andres behov for bedre helse (og forhåpentligvis vekt som følge av kostomleggingen) blir letteste utvei. Uansett, skal surfe litt rundt her inne for å se om jeg finner gode hotellråd.

Får også en følelse av at det kan ligge sjalusi bak, men synes du bare kan heve deg over det. Forstår at du ikke orker å forsvare deg, det orker egentlig ikke jeg heller, så jeg sier at jeg bare spiser mindre karbo fordi jeg får bedre fysisk helse, og at bonusen er vektnedgang. Om noen skal diskutere videre, så kan du prøve å avfeie det om at det ikke er noe big deal, det funker for deg, folk er forskjellige.

Du kan kanskje ringe hotellet og spørre om de har lavkarboalternativ, vet mange har det, og ta med noen knekkebrød hjemmefra å ha på rommet + pluss en smøre ost eller noe?

Ellers har jeg fin vektnedgang, enda 1 kg ned siden søndag! Nå skal jeg lage pizza, med grunndeigen fra Sunkosts egen serie! Noen som har prøvd den?

miss sophie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF, streng dr.Hexeberg'ish Svar med sitat