|
Sv: Auguststartere 2014
Jeg har holdt på i to uker, hatt to dager med utskeielser. En kosefredag med en venninne med smågodt og pizza. Sist var på IKEA der jeg, av alle ting, når man først skeier ut, kjøpte smågodt. Haha. Dog kun for 7 kr. Selvom jeg har gått mye ned, så er jeg opp 400 gram dagen etter slike utskeielser. Det tar meg to dager å komme tilbake igjen.
Jeg tvinger meg selv til å veie meg dagen etter utskeielser - for jeg må trenes opp i å "tåle" å se et tall høyere på vekten, ikke bare bli vant til at det går nedover. Samtidig som jeg vil lære meg leve med et naturlig forhold til mat - ja, det er greit med den kosefredagen. Men da må jeg være streng de andre dagene.
Det å hente seg inn og ikke tro alt går til helvete om man har spist litt smågodt, er for meg nøkkelen til at jeg har greid å gå ned 7,2 kg siden mai. Jeg har aldri gått ned så mye før, aldri klart å komme meg under 70 kg. Maks 69, så rett opp igjen.
I dag veier jeg 65,9 kg, og jeg er kun 3,9 kg unna målet. Da skal jeg begynne å trene, og ha det som motivasjon. Personlig fungerer treningsstart og diettstart samtidig, dårlig for meg.