Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-06, 11:18   #6
Fjonken
Seniormedlem

Fjonken sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 60
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Jeg er så frustrert

Jeg har det sånn jeg og.. Går opp i steden for ned. Men jeg vet jeg har gjort ting feil og nå justerer jeg det. Jeg tror neppe det er muskler som har erstattet fettet. Det skal mye trening til og mye styrketrening til får å øke i muskelmasse så fort. Det tar ca 1 år å få 1 kilo muskler for kvinner i allefall. Sikkert noe mindre for menn, men vektoppgangen din er for stor til å si at det er muskelmasse alt sammen.

Utslettet ditt behøver ikke å ha noe med dietten din å gjøre. Du bør oppsøke lege og få det undersøkt. Det er mange årsaker til at ting slår ut som eksem. Det kan være alt fra virus, kjønnssykdom, arvelige eksemer og stress. Kun en lege kan gi deg riktig diagnose. Siden du ikke aner hva dette utslettet er bør du oppsøke lege umiddelbart. Du kan ha noe som er smittsomt, eller utslettet kan indikere alvorligere ting. Så løp til legen.

En ting til.. gå aldri for lavt kcal-messig. Det kvele forbrenningen din og gjør at kroppen vil spare på fettet framfor å frigjøre det. Du kommer da i sparemodus og det er ikke bra. Kroppen tror da det er hungersnød og setter inn forsvarssystemene sine. Den gjør alt for at du skal overleve og da gjelder det å spare på overskuddsfettet.

Medlem av piskeklubben

Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat