Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-06, 10:33   #2
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Æ vart skræmt

Uff, man kan bli aldeles sprø av å lese slikt.
Om du har mye jern eller ikke, det kan du jo lett teste hos legen din. Jeg lurer meg på om vi kansje får nok jern gjennom kosten når vi spiser lavkarbo? Jeg tat hvertfall ikke jerntilskudd, og når jeg tork blodprøver for en måned siden, så fikk jeg beskjed om å stoppe med en gang å ta jerntilskudd hvis jeg gjorde det, for jernlagrene mine var så høye.
Kansje det ikke er jernet som gjør at du føler deg bedre med akkurat dette tislkuddet? Kobber og zink henger sammen også for mye av zink, så kan du få kobbermangel, og omvendt...
Det lureste er vel å finne et tilskudd som har alt plassert sammen slik det skal være i synergiefekt, også ta ekstra tilskudd av det man føler man har ubalanse på for å jevne ut. Ofte så kan det vel være lurt å få sjekket slikt for å være på den sikre siden, hvis man har penger til det.

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat