Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-14, 23:14   #23778
annex
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 64
annex har en fantastisk aura rundt segannex har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Vi vurderer et hyttekjøp, men ser at en full oppgradering av det elektriske anlegget vil bli nødvendig (inkl. bytte av sikringskap). Det er ikke innlagt vann til hytta, men bør vel dimensjonere anlegget til å huse en varmtvannstank dersom vi legger inn vann. Hytta er på 65 kvm med 2 soverom, stue, kjøkken, bad/bod + et anneks. Jeg vet det er litt vanskelig å vite hva en oppgradering vil koste basert kun på dette, men er det noen som har en ide på hva vi må kunne regne med i utgifter så vi har noe å gå utfra før vi evt slenger inn et bud på hytta?

Jeg er dust på dette, men om dere legger inn vann, så må dere kanskje ha avløp til gråvannet også? (Gråvann er vel avløp fra dusj, kjøkken - men ikke fra toalett). Vet bare at noen venner av meg måtte fikse det på sin hytte, men jeg har dårlig peil, de ble pålagt det fordi hytta deres ligger i et hyttefelt, og alle der måtte være med på å spleise på avløpsledningene. For øvrig bør vel megler kunne gi en prisantydning?

Høyde: 163 cm - Startvekt: 77 kg - Sluttmål: 58 - 60 kg
annex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 50 karber, kutte alkohol og røyk