Jeg har spist lavkarbo mange ganger nå. Hopper på og detter av… detter av fordi jeg anser det som lite forenelig med et "vanlig" sosialt liv der det tilbys det ene og det andre.. Det går liksom i begynnelsen når motivasjonen er på topp, også etterhvert så vil man bare smake det som alle sier er så digg.. så er det samme regla :P For hver gang jeg har startet opp så har vekta gått saktere og saktere nedover. Akkurat som at kroppen ikke responderer like godt. Noe jeg også har hørt er helt normalt ?! Dette er kaaanskje 7 gang jeg starter opp sånn "skikkelig". Har motivasjon i bøtter og spann. Dog er det kun 11 dager siden oppstart. Så er jo rimelig ferskt. Men hittil har jeg gått ned svimlende 3,7 kg!!! Jeg er helt overveldet. Trodde ikke det gikk ann! Nå lever jeg i lykkerus, og ser med skrekk frem til at det en dag må si bom stopp :P Riktignok har jeg 13kg mer nå, enn da jeg gikk på lavkarbo sist (før svangerskapet med lillemor), så det kan ha noe med saken å gjøre. Jeg startet på 97,4 kg den 07.08, nå idag, 16.08 veide jeg 93,7!! Måtte denne perioden vare en liten stund til Vet med meg selv at det er vanskelig å holde fokus i stillestående perioder