Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-14, 16:32   #23747
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har tynt, blondt hår og har hatt extensions. Jeg hadde med microringer. Jeg tok dem på ferie i Tyrkia. Ekte hår, og de farget extensionene før de festet dem i håret mitt. Det er litt vanskelig å treffe fargen på blondt hår, så de tok litt forskjellige farger heller. Lillesøstera mi sine extension ble nøyaktig hennes hårfarge. De traff perfekt der. Men hun har brunt hår og det er lettere å farge.

De kjente på håret og sa hvor mange fester jeg kunne ha. For mitt hår sa de 100-120. Så jeg ba om 100 fester. Jeg mistet bare 4 fester på fire måneder, så det så ut til at det var passelige antall fester for mitt hår. Ditt hår skal jo bære extensionenen. Så blir det for tungt, så rives ditt eget hår av... Og man så ikke festene til vanlig heller. Men kunne ikke ha håret i hestehale uten at man så noen av festene.

Men for å svare på spørsmålene dine
1. De sitter bra så lenge du ikke tar i for mange og at det er noen sterke som klemmer dem på plass (med microringer).
2. De sitter i flere måneder. Etter fire måneder valgte jeg å ta dem ut fordi det håret mitt som satt fast som skulle falt av begynte å krølle seg sammen til dreads (over festet) og så begynte festene å komme så langt ned.
3. De er ikke veldig i veien.
4. Styling vet jeg ikke. Jeg har alltid håret rett ned... Føner det ikke en gang...
5. Jeg hadde microringer i stedet for kreatin. Så slipper man kliss i håret. Man bare presser små metall- og silikonringer rundt hår og extension med tang og så holdt det lett i fire måneder i mitt hår. For å ta dem ut bruker man tang og presser den andre veien igjen.

Husk hårolje! Extensionene blir veldig tørre.

Her er et bilde av mitt hår med extensions. Dette var før det ble klippet til. Jeg ville ha extensionene litt nærmere min egen hårlengde, men jeg ville ha et bilde med laaangt hår. Men det så ganske naturlig ut når jeg bare fikk fikset lengden.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 531359_10151702086745277_1790632244_n.jpg (59,8 KB, 37 visninger)

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC