Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-14, 12:01   #23743
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ah. Jeg har veldig tynt hår. Akkurat såpass at det ikke ser helt dust ut at jeg har lengde på det. Litt sånn halvkreativ bob (les: klippet litt på innfallsmetoden for å ta slitte tupper og spare frisørpenger). Det går nesten til skuldrene, og er tynnest på sidene og tykkest på toppen og i nakken. Jeg har frisørvenninne som skal gjøre det for meg, og har bestilt en billig prøve fra ebay, bare for å se. Så på en youtubevideo at man kan klippe av noe av keratinet både på langs og tvers om håret er tynt og lyst. Jeg er bare så lei av å ha seriedårlige hårdager, men om jeg følger impulsen om å slite av meg håret så er aberet at jeg ikke ser klok ut med kort hår. Får vel være strategisk med plasseringen. Er som sagt ikke såå tynt i kronen og i nakken, så får gå ut fra det. Eller noe. Og ja, det er veldig lyst. Av styling bruker jeg ofte en hairthickener gel, og en del tørrshampoo, og min foretrukne sveis er bustehår.

Edit, håret mitt, lissom:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg hår.jpg (205,8 KB, 24 visninger)

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥