Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-14, 00:33   #23730
Ziltoidia
Seniormedlem

Ziltoidia sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 35
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Prettypony, her.

Leppestiftene er utrolig gode, eyeliner- hvis du tenker gel-liner så er de superbra, men Inglot (inglot.no) har også et enormt utvalg- og de har f.eks øyenskygger og gel-linere med like god kvalitet som MAC til langt lavere pris (gel-linerene ligger vel på samme prisnivå som MAC, men MAC er uansett greit priset, hos Inglot får du mer i krukker og pans, tho.

Jeg er forderdelig glad i MAC til basics, de har alt man trenger og er ikke gimmicky. Hvis du først skal begynne å prøve dyrere ting så er koster (der er både MAC og Inglot gode, MAC eksepsjonelle), et lurt sted å starte.

Mascara er vel omtrent det eneste jeg ikke liker fra MAC, foundation er også litt meh- men concealerene som studio finish og pro longwear bør sjekkes ut.

Tror det rett og slett var en vanlig(?) blyant jeg hadde i tankene. 'Teddy' het den fargen jeg glodde på. Inglot så flott ut, men vet ikke om det jeg er ute etter var så mye billigere der.
Én ting jeg ser etter er en øyenskyggepalett ala Devilishy Dark... men 380 ble faktisk litt i overkant. Er veldig åpen for et rimeligere alternativ der hvertfall.

Carisma: Sannelig om jeg vet. Men har hørt de har det på Gatwick i alle fall.

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker