|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia, her.
Ja, har hørt at svindelrisikoen for MACprodukter er stor.
Var innom KICKS i dag og fant meg noen fine farger... så da skal man ikke se bort i fra at jeg ikke tar turen innom i morgen også for å kjøpe en eller to leppestifter. (så.svak.(evt. utålmodig)). Kan kanskje utsette øyenskygge og eyeliner til taxfree'n. Driver med prosjekt voksen (les: prøve dyrere ting enn H&M-sminke). (Hilsen parantesmanien)
Leppestiftene er utrolig gode, eyeliner- hvis du tenker gel-liner så er de superbra, men Inglot (inglot.no) har også et enormt utvalg- og de har f.eks øyenskygger og gel-linere med like god kvalitet som MAC til langt lavere pris (gel-linerene ligger vel på samme prisnivå som MAC, men MAC er uansett greit priset, hos Inglot får du mer i krukker og pans, tho. 
Jeg er forderdelig glad i MAC til basics, de har alt man trenger og er ikke gimmicky. Hvis du først skal begynne å prøve dyrere ting så er koster (der er både MAC og Inglot gode, MAC eksepsjonelle), et lurt sted å starte.
Mascara er vel omtrent det eneste jeg ikke liker fra MAC, foundation er også litt meh- men concealerene som studio finish og pro longwear bør sjekkes ut. 
|