Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-14, 09:16   #13
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Hei! Jeg er ny og hekta på vekta!

Det er jo egentlig ikke noe galt med å springe på vekta hele tiden, å lenge det ikke stresser en for mye. Ser så mange som veier seg daglig som deretter får helt anfall for de har gått opp hele 200 g siden i går og spør hva gjør jeg galt? Eller de som ikke går noe særlig ned over en periode og begynner å spør om det samme. Når man begynner slik bør man virkelig revurdere bruken av vekta og ikke la seg stresse, spesielt om man vet at man gjør ting riktig ellers.

Jeg har opplevd, og flere med meg, at man ikke går noe særlig ned i vekt men har allikevel minket en god del i cm. Derfor anbefaler jeg heller målebånd og klær som et reelt mål enn den vekta, for den vil uansett variere så mye som 2-3 kg med syklus, varme, inntak av salt mat, feil mat, mye mat osv uten at man dermed har lagt på seg. For meg er det viktigere å se at kroppen blir mindre og at klærne blir romsligere.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat