Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-14, 15:20   #23641
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 46
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lemen, her.

Så grei du er! Setter kjempestor pris på at du sjekker! Var R10 jeg tenkte på ja. Tusen takk, føler meg litt mer forberedt til å reise nå, enn det jeg var da jeg fikk sms i morges om å huske morgendagens time. (Ikke fått innkallingen pga de sendte til gammel adresse. Trodde forsåvidt at offentlige etater vasket registrert sitt mot folkeregistrert adresse, men nei ikke denne gangen.)

Nå sitter jeg bare å grugleder meg til morgendagens time, skal til konsultasjon for en full bodylift, og har ventet 1,5 år siden jeg var hos en annen plastikkirurg som ikke kunne hjelpe meg. Ventet forsåvidt 6 mnd før jeg kom til første plastikkirurg, så totalt har jeg nå ventet to år på denne timen. Håper bare jeg ikke må vente to år på operasjon også.

Ingen årsak. Lykke til

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening