Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-06, 12:20   #49
Caxa
Medlem

Caxa sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 60
Caxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjentCaxa begynner å bli godt kjent

Sv: Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-)

En ny dag, nye valg, nye muligheter.... Selv om Rocky har fått fri, det er masse snø som har kommet i løpet av natten og ridehus får vi først til sommeren, så vi er litt overlatt til værgudene....

Det blir mer OL sammen med en annen av mennene i mitt liv, min sønn. Han er hjemme fra skolen i dag, kastet opp i hele natt så det ble sofaen i dag.

Vi har kost oss med frokost, jeg med kylling fra middagen i går, han med brød med ost og smør. Han med kakao med krem, jeg med vann med sitrondråper.... Av alt det han spiste var det bare kakaoen som fristet, lurer på om jeg skal kjøpe inn av den mørke sjokoladen og lage kakao av den sammen med fløte, da blir det sikkert så jeg kan ta litt også.

Gleder meg med jentene som har tatt 2, 3 og 4 plass i dag. Mange av oss forventer nok gull, men bare det å få være med i et OL tilsier jo at man er blandt de beste i verden. Så lenge utøverne gjør så godt de kan står det respekt av det de klarer uansett hvilken plass de kommer på. Tror vi i vår medaljeforventning glemmer hva de faktisk legger ned i tid og trening for å bli så bra de kan... Da er det for meg en bragd i seg selv.

Forhåpentligvis er vi med der noen kilo lettere,

Tone
Caxa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat