|
Sv: Vi som starter i mai -14!
Opprinnelig lagt inn av Hubba Bubba, her.
Har du opplevd all fremgang med lavkarbo eller er det andre ting som også virker inn og trekker i riktig retning? Jeg blir så glad når noen har gjort noe bedrer helsen .
.
Reisen mot et friskere liv startet med flere ting, først for å få mine autoimmune sykdommer i bedring. (Biologisk medisin) Så kom et gjennombrudd med LDN, det regulerte kropsvarmen min (har alltid hatt kalde føtter og hender), samt at min fatigue (trøtthet) forsvant. Ergo mer overskudd til å bli enda friskere og fungere mer på hjemmebane. Så sjekket jeg mitt D-vitaminnivå, som bør være over 100 siden jeg har autoimmune sykdommer. Det var på under 25.. Høydose D-vit fra utlandet ordnet dette og mer overskudd ble årsaken. SÅ kom jeg til at jeg var velfungerende nok til å starte på lavkarbo og ting blir stadig bedre.
Så, ja. Flere ting på veien til bedre helse. Jeg har funnet ut hva som er bra for meg og vært aktiv i søken på hva jeg må gjøre i neste skritt. Nå er det kostomlegging og etterhvert trening (opptrening) som er prioritert.
Hvis du sliter med diabetes, vil jeg anbefale deg å lese om D.vitamin og LDN, om du ikke har vært borti dette før. 

|