Vis enkelt innlegg
Gammel 17-07-14, 14:54   #8
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Går ikke ned i vekt ... Hjelp!

Spiser du ikke salt? Eller misforsto jeg nå? Jeg har ME og blir i allefall VELDIG dårlig om jeg kutter ut noe så viktig som salt. Husk at strikt lavkarbo er ganske saltfattig, blir ikke mye salt av å bare drysse litt salt på kjøttbitene kontra det å spise kjøpt brød og gryteretter fra Toro. En sted i mellom er veldig greit.

Jeg tror også du skal fokusere på helsefordeler og det at du faktisk har gått ned 5kg på et år med en kropp som er i stressmodus( sykdom =stress for kroppen, selv om du ikke føler deg stressa).

Jeg har kjempet knallhardt i flere år med å gå ned 40kg, og gikk opp igjen 10kg nå i vår pga fullstendig klikk fordi jeg ikke taklet både å spise strik OG takle andre utfordringer. Men jeg startet altså med 80kg overvekt, hadde jeg startet med fkes bare 20-25kg overvekt kunne nok jeg bare ha gått ned 5kg i året.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat