Vis enkelt innlegg
Gammel 09-07-14, 12:55   #11
monima
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2008
Alder: 41
monima er på en erverdig vei

Sv: Jeg trenger hjelp

Hei takk for alle svar
Skal begynne å notere ned alt jeg spiser, gjorde det i begynnelsen. Hadde håpet å slippe, siden jeg vil ha lavkarbo som livsstil ikke diett. Men jeg vil ned i vekt! 93 kg er mye for en på 165 Fett spiser jeg masse av, ikke glad i fisk desverre, men tar omega 3.

Sitat:

Jeg hadde liten eller ikke noe energi og i lårene hylte melkesyren bare jeg gikk opp en trapp. Litt upraktisk når jeg bor i 3. etg uten heis. Det fungerte på den måten at jeg kunne spise to ganger i døgnet og være mett, spiste frokost kl. 7 og var mett til kl. 15 liksom, det ligner ikke meg! Det er en mulighet for at jeg spiste litt for lite fett, men jeg føler meg ikke vel med å spise såpass mye fett og fet mat.

Sånn føltes kroppen min i begynnelsen, men etter stund fungerte den utmerket. Bare hodet som ikke har hengt med. Men i motsatt til deg, har jeg i det siste ikke vert mett i det hele tatt. Ikke den mettheten jeg fikk i begynnelsen. Som sikkert er grunnen vekten står, men nekter å sulte meg.

Sitat:

Vet ikke om det har noe å si, men å drikke mye farris hver dag er ikke så bra. Konsentrasjonen av salt i farris er veldig høy.

Er derfor jeg drikker farris, for å få nok salt.Jeg drikker veldig mye vann, spesielt nå siden det er varmt og mye pollen i luften. Så jeg tisser mye. Jeg har lest mye om andre som føler seg svimete og trøtt at det gjerne var mangel på salt/mineraler. Det hjalp litt, men ikke nok.

Har falt av lasset helt de siste dagene, som jeg var redd for. Klarte å snuble i mine egen ben og sitter her med en forstuet fot
Har bestemt meg for å øke karbohydratene, heller være veldig nøye med inntaket og notere alt ned. Hadde tenkt å bevege meg mer, er veldig lite aktiv.Men det får vente en stund til jeg er bedre. Takk for alle svar, jeg neket å gi opp

monima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat