Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-14, 09:47   #130
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 58
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Tråden for de som bare har "siste rest igjen"

Jeg går også ned, ikke så mye, men litt for hver uke.
Jeg har gått ned 6 kg, og er en kg unna der jeg var før jeg la på meg igjen i en voldsom stressperiode. Poenget er at jeg egentlig er ganske fornøyd nå, så jeg kommer ikke til å kjøpe flere ED-produkter. ED virket utrolig bra for å restarte kroppens forbrenning, og nå lever jeg egentlig videre sånn som er normalt for meg. Jeg tenker ikke diett eller slanking, spiser lavkarbo uten veldig mye fett, ikke noe gluten og trener som jeg har gjort nå i mange år. Samtidig som jeg jo går litt ned. Men nå tenker jeg at kroppen stopper av seg selv når min idelaekt er nådd. Jeg er vel 3 kg unna normal BMI.
Disse kiloene var det utrolig godt å bli kvitt igjen. Jeg har fortsatt endel fett igjen på magen, men mye mindre enn for 6 kg siden. så jeg er kjempefornøyd. Mitt mål var å klare dette før jeg begynner på overgangsalderen, og jeg er 46 så det nærmer seg vel!
Deilig å føle seg fin og ikke gremme seg over fettvalken over magen.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat