Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-06, 13:50   #2
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Charles Clarkes "Proteindietten"

Skulle gjerne ha svart deg, men jeg kjenner ikke til dietten dessverre.

Du banner på ingen måte i kirken. Det er klart at Atkins ikke passer for alle. Og for å være motivert og klare å holde "en diett" eller et opplegg er det jo viktig at en finner noe en kan lve med og klare å gjennomføre.

Atkins er kun "rigid" de første 14 dagene, - og muligens til du har nådd målet ditt. Da er du på vedlikehold og da går det "som en drøm" !!

Det som er viktig å huske uansett diett, er at man ALDRI KAN GÅ TILBAKE TIL SLIK MAN SPISTE FØR - det var det som gjorde av vi la på oss i første omgang. Det hjelper fint lite om man tar av 30 kg + (uansett diett) om man går tilbake til gamle synder. Da er det fare for at man er rett opp i 40 + isteden. Vil man beholde vekten MÅ det en kostomlegging til.

Det er forresten ikke mange av mine RL venner som spiser så mye og så variert som jeg gjør