Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-14, 22:09   #2782
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei Popp og Cyan - da er vi i alle fall 3
Jeg har kjørt en rolig innføring på ED denne gangen, startet med fase 3 men er nå i fase 2 (går litt baklengs...)
Om det blir fase 1 i 3 uker fra 16.juni vil vise seg, legen har sagt jeg kan droppe fase 1 hvis jeg går ned like mye i fase 2 nå som jeg har gjort tidligere
Kjenner det går bedre å holde seg på rett kjøl i fase 2 enn i fase 3, så jeg blir uansett her leeeeeenge

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat