|
Sv: Tråden for de som bare har "siste rest igjen"
Stress er en uting!
Hos meg går det egentlig greit, har gått ned 5 kg ca og føler jeg er i en god flyt. Jeg stresser ikke så mye med vekta merker jeg, for jeg føler meg veldig bra og ser tydelig forskjell på bare disse 5 kiloene. Lurer på å gå og kontrollveie meg på Tanitavekt, for å se om jeg har vokst litt i muskler, siden jeg er ganske så aktiv og sykler og trener og yoga. Jeg er tilbake der jeg var før jeg begynte å legge på meg igjen da jeg satte inn sluttspurten for doktorgraden for over ett år siden. Det er veldig deilig, og det jeg går videre ned anser jeg som en bonus. Jeg vil gjerne gå ned noen kilo til, og disse kiloene kunne godt ha vært på magen. Men magefettet holder tritt merker jeg. Krymper alle andre steder, 4 cm rundt hoftene blant annet. Magen krympet raskt 3-4 cm, men den holder stand! Samtidig kan jeg jo se at det er mye fett over og under midjen som forsvinner, så jeg fortsetter i dette sporet.
Jeg er usikker på hvorvidt jeg skal fortsette med ED-produkter til 3 måltider framover, eller om jeg skal legge om til vanlig mat men innenfor ED. Blir dyrt med disse produktene, så jeg tenker jeg kan kjøpe barer på helsekost til mellommåltider, og erstatte de andre måltider med skyr, salat etc. Vi får se, er jo også latterlig enkelt med ED, man skeier ikke ut da, tar bare et enkelt måltid når man er suten.
|