|
Sv: Vi som starter i mai -14!
merkelig at de som har "lite" å ta av går fortere ned i vekt en for eksempel meg som har myyye. Men det er klart at min kropp som er vant til å ha mer enn nok næring stritter nok litt i mot å måtte ta av disse fettreservene som har bygget seg opp over år....
Om det å ta se kroppen an, hvordan man blir etter mye vektnedgang, det tror jeg er lurt. Mange som går mye ned i vekt og får mye overflødig hud på hals og fjes, blir plutselig gamle av utseende. Jeg satser ikke på å bli kjempetynn (akkurat nå virker det uoverkommelig), men hadde jeg kommet ned på rundt 75 eller 80 kg, så tror jeg det er nok for min del. Er jo noen kilo ned dit... Jeg synes personlig at damer bør ha former, og være gode rollemodeller for dagens unge jenter som tror at det å ha "thigh gap" er idealet. Jeg vet at jeg er alt for overvektig, er ikke fornøyd med kroppen, men når jeg tenker meg om, så var jeg heller ikke fornøyd med den når jeg var 65 kg i min ungdom.
Vær litt snille med dere selv, ha fokus på indre verdier og vit at vi faktisk er bra nok, selv om vi kjemper en med kostomlegging og håper på noen kilo i minus som en positiv bivirkning.
Jeg liker kjempegodt at det er så god aktivitet her. Fortsett med det. 
|