Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-14, 16:43   #25
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Ketose og styrketrening

Opprinnelig lagt inn av Fullfres, her.

Jeg skulle virkelig ønske jeg hadde en å trene sammen med, ja. Det hadde vært kjempefint. Men dengang ei. Ikke så vidt jeg vet ihvertfall. Gubben snakker jo så fint om å begynne å trene han også, men det har han sagt med jevne og ujevne mellomrom så lenge jeg har kjent han uten at det har skjedd noe særlig

Er det gubben min du snakker om? Han har alskens idiotiske unnskyldninger for ikke å trene - selv sammen med meg, han trener ikke alene heller så det er ikke fordi han ikke vil trene med meg. Skjønt - nå på sommeren blir han med på en sykkeltur nå og da, men da bare i helt rolig tempo - jeg vil jo gjerne ta i litt så det blir en treningsøkt av det da! Mannfolk ass.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat