|
Sv: Vi som starter i mai -14!
Opprinnelig lagt inn av kloppsi, her.
Kan jeg slenge meg med? Jeg startet egentlig i april, men den tråden er det visst ikke liv i lenger.
Jeg startet i høst, men hadde et lengre opphold pga sykdom i familien.
startet på ny i mars/ april med moderat lavkarbo, men fant ut at jeg et avhengig av strenge regler, så derforstartet jeg med atkins induksjon 28.04.14. Denne helga har også vært full av bursdager og jeg har ikke vært streng mot meg selv.. *sukk*
Jeg bor på vestlandet, har tre barn og mann Jeg prøver å få trent styrke 3 ganger pr uke og idag startet jeg med 30 days shred igjen. HARDT !!
Jeg hadde tenkt å slenge meg med i apriltråden, men bursdag, påske, reise osv. ødela for ketolysestart. Kjekt at du henger med oss i maitråden da.
Jeg sa nei takk til herlig pavlova i dag. Følte meg skikkelig flink, men trøstet meg med en lavkarbomuffins med blåbær i stedet.
Opprinnelig lagt inn av ludviga, her.
Hei! Håper vi kan følge hverandre her ja!
Litt om meg. Jeg er 26 år, fra Bergen og jobber innen media. Jeg har samboer og er veldig glad i bylivet - litt for glad i det kanskje, så alkoholen kommer til å bli min største utfordring! Hehe. Men jeg er ikke klar for å gi den helt opp, men har gitt meg selv lov til å drikke tørr hvitvin på lørdagene.
I går ble det syv glass, men jeg er stolt over en ting. Jeg hadde på forhånd bestemt meg for å IKKE RØRE sjokoladen og chipsen som stod på bordet. Det klarte jeg!!! Hadde en Atkins-bar i vesken som jeg snek meg til å spise litt av.
VINANBEFALING: Arrogant Frog - nesten helt uten sukker!
Veiedag på tirsdag.... Merker vannet er ute av kroppen, men utfordringen blir den samme som før - komme seg under 69 kg - stopper alltid opp når jeg er der.
Vinanbefaling er supert. Drikker du rødvin? Har du anbefalinger der og?
Kjempebra at du ikke spiste sjokolade og chips. Og Atkins-bar er genialt.
|