Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-14, 12:51   #2770
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Da jeg gikk overpå fase 2 stoppet det opp (eller, jeg går opp og ned de samme 2 kiloene hele tida). Det er nå seks uker siden, og kroppen gjør ingen tegn til å ville slippe. Jeg klarer heller ikke å komme meg i ketose nå. Jeg har hatt et par utskeielser men ikke veldig store. Men jeg sliter endel med å få i meg det siste måltidet på kvelden, så jeg ligger nok godt under det inntaket kuren er beregnet for.
Jeg har prøvd så og si alt av ekstremkurer og pulverdietter, og hver gang skjer det samme. Jeg går ned rundt 10kg første måneden, og så stopper det opp fullstendig. I følge teorien skal ikke dette skje på ED, men jeg er redd for at jeg er unntaket som bekrefter regelen? Eller er det andre som har samme erfaring?