Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-14, 23:15   #10
langaard
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2010
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hva gjør dere andre om dere er sultne når dere snart skal sove?

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Tidligere har jeg aldri hatt problemer med sult på kvelden, men etter jeg har begynt i stallen har det blitt et større problem! Jeg er i stallen fra 3-7 og glemmer å spise i løpet av den tiden og kjenner ikke at jeg er sulten før jeg kommer hjem, da er jeg syyyykt sulten og spiser middag. 2 timer etterpå er jeg like sulten, ikke sulten i magen, men sulten i halsen på en måte? Uansett, da våkner jeg midt på natten flere ganger og er kjempesulten så da spiser jeg litt ost, eller litt sprutkrem faktisk (ting man ikke trenger lys for å finne eller lage da jeg våkner av lys) som inneholder mye fett før jeg legger meg igjen.

Jeg må bli flinkere å spise i stallen siden jeg jobber mye der, men ikke så lett :P

Ta med deg noen kokte egg

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat