Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-14, 17:50   #23019
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Hadde du vært lat, hadde du ikke hatt dårlig samvittighet!!!
Da hadde du heller funnet på alle slags unnskyldninger for hvofor du ikke har gjort ditt eller datt, om du hadde giddet å finne på noen, da!

Dropp de minst viktige tingene fra samvittigheten og konsentrer deg om de viktigste! Gå inn for å kjære lavkarbo light en periode istede for å gå inn og ut av ketose. Ikke lek Superwoman, men be om hjelp til ting! Og viktigst av alt, tillat deg selv å være sliten og pass på å få litt tid til å slappe av og passe på deg selv!

God helg!

Tusen takk for gode råd!! Jeg skal bli flinkere til å ta meg tid til å bare hvile! Sove mer! Kanskje lurt å prøve lavkarbo light ja... Jeg er som mange andre, som alkoholiker etter sukker! Sliter med dette! Tar all energi fra livet!

Opprinnelig lagt inn av akas, her.

Har du sjekket stoffskiftet?

Jeg har ikke sjekket stoffskiftet akkurat nå, men ikke så lenge siden. Var lavt, men innafor verdiene. Venter på svar ang. B12...

Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo.