Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-14, 11:31   #23013
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 46
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

Neida - du aktiverer tilbudet og så aktiveres det automatisk når du drar trumfkortet eller trumftilknytta bankkort i kassa. Jeg aner ikke hvordan det fungerer om man ikke har trumfregistrert bankkort eller vil betale kontant, dog.

Jeg har hatt glede av kupongene så langt, jeg tror tilbud genereres ut fra hva jeg har handlet før - den gir meg i alle fall mye tilbud på kjøttdeig, ost og salmalaks...

Så bra, det var det jeg håpet på. Jeg liker nemlig ikke tanken på å være hun dama som står og sinker de andre fordi hun står og krever rabatten på varene sine Men kan jeg da aktivere dem nå f.eks., og så vil jeg få rabatten så lenge jeg handler den varen før utløpet, eller har den en viss gyldighet etter den er aktivert?

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening