Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-14, 11:53   #2766
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 58
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av andreas, her.

Vibeke: Neida, fulgt alle fasene

Wowo: Nettopp! Det er her vi legger grunnlaget for varigheten av vekttapet. Spiser alle måltidene mine, og gjør alt riktig. Men innimellom er det litt sult å kjenne. Da er det en mental test å overvinne den Klarer det hittil

Prøver også å få spist opp de ikke-gode produktene jeg har igjen, før jeg bestiller de gode for de neste 4 ukene. Går veldig bra her, men kjenner frykten for fase 4 nærmer seg

-44kg. Ganske fornøyd

Så fantastisk! Du er flink

Kanskje du ikke skal helt til fase fire? Da jeg gikk på ED første gang i 2007, begynte jeg i fase 3a, og fulgte dietten uten å bruke noen av produktene. Jeg stoppet opp i fase 3c, og min plan nå er å bli værende i fase 3c igjen. For meg er det for mange karbohydrater i fase fire. Den gang fikk jeg ned ca 20 kg. Det tok fryktelig lang tid, ca 2 år, og jeg klarte å holde meg der lenge, men så de siste tiårene har det sneket seg på 5kg igjen, mye pga stress, så nå forsøker jeg det en gang til, bare at nå har jeg produktene. Skal ned 10 kg til sammen, dvs 6 til. Men jeg er redd jeg vil legge på meg igjen om jeg kommer overvinne fase 4. Husker legen min veiledet meg til å leve etter 3c kostholdet.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat