Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-14, 20:43   #22944
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Når vi snakker om unger, hva gjør man med en snart treåring som ikke respekterer noe? Ingen av tingene vi forsøker å "true" med eller logisk forklare har noe effekt, IKKE er et ord han ikke forholder seg til i det hele tatt, og han finnes ikke redd for å slå seg, å miste oss av syne eller noe annet som virker på andre unger.
I påsken har han satt seg selv i flere potensielt farlige situasjoner, og når vi forsøker å hente han inn tror han vi skal leke... Dette begynner å eskalere ut av kontroll, og om vi ikke finner noe som virker på ham snart må vi slutte å dra ut på ting. Til info oppfører han seg eksemplarisk i barnehagen, og hos besteforeldre (helt til jeg kommer inn døra)....