Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-14, 18:20   #22930
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvorfor klarer ikke jeg la jobben være igjen på jobben? Et dataproblem jeg har der viste seg å omfatte flere enn det jeg trodde. Faktisk så mange at saken skal umdersøkes. Jeg oppdaget problemet tidlig i januar og tok kontakt med dem som kunne løse det, men fikk tilbakemelding om at det var hos meg feilen lå. Jeg begynte undersøke litt mer og ble ganske så kjent med dette systemet etter hvert. Nå har altså flere fått samme trøbbelet og da begynte hodet mitt igjen. Helt siden jeg gikk ut på ferie mandag har det kvernet og kvernet. Jeg er fullstendig tappet, men jeg får jo ikke grublinga ut av hodet! Bedre ble det jo heller ikke da jeg tok kontakt med noen og fikk til svar at nå er det ferie!! Hvorfor kan ikke hodet mitt ta ferie det også??