Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-06, 10:39   #12
silje
Seniormedlem

silje sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Oslo
Alder: 46
silje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurs

Sv: Lite søtt gjør deg sur.. Er det sant?

skal vi se... nå skal jeg prøve å uttale meg uten å ha lest artikkelen.. mitt inntrykk er, etter å ha lest her er at det ikke dreier seg om lavkarbo-kosthold?(som nevnt av hc)..
jeg husker en gang i en gymtime at læreren sa at dette var en øvelse som når vi hadde trent en stund så kom vi til å bli sure(sånn humørmessig). vi spurta og herja, og jeg tro kanskje det har noe for seg.. viss man tenker på sukker som energi, og at når man går helt tom men fremdeles blir pressa, så er man lettere å irritere. dette er noe jeg har merka en del på trening, at når folk begynner å gå tom for energi, så blir de lettere å irritere, man blir mer innbitt, og mer sur for egne og andres feil.
(er det ingen her som har følt seg sur eller irritert i en gymtime fordi man blir pressa over det man synes man orker?)

jeg merker at når jeg trener på lavkarbo, så kan jeg gå helt tom.. jeg blir ikke akkurat sur, men jeg blir ikke sånn supersprudlende heller..
men selvfølgelig.. jeg går ikke rundt og er sur til vanlig
verken med eller uten karbo egentlig.

silje

silje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat