Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-14, 23:07   #22894
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Jeg valgte meg en helt enkel Electrolux platetopp, og så langt er jeg strålende fornøyd. Jeg ville ha en enkel modell, og har fått det jeg betalte for.
Fikk også roser av mannen min i dag; selv om han er verdens snilleste og kjærligste mann så er liksom ikke blomster helt hans ting, så jeg blir alltid veldig glad når jeg får det.

Grattis med ny electrolux topp!
Blomster? Mann? Vet mannen din at det finnes blomster som kan kjøpes og gis til fruen?? Du må i så fall gi meg linken til den appen "som får menn til å kjøpe blomster" for når sambo (som blir mannen min 9. mai kl 15.15) vil gjøre stas på meg kjøper han tørrfisk eller bacongull. Han liker ingen av delene så dermed har han strukket seg laaangt ved å kjøpe det til meg. Meen blomster er jo liksom litt mer romantisk enn varmebehandlet barbert grisehud som veldig ofte er dårlig barbert.....