Tråd: Hjelp søkes
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-14, 07:58   #5
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Hjelp søkes

Jeg vil anbefale deg å gi kostholdet et par måneder til før du konkluderer med at noe er "feil". Det tar faktisk kroppen et par måneder å legge om fra å bruke energi fra sukker til "fettdrift", så mye man ennå skje. Du kan nok med fordel kutte ut fløten i et par uker og se om det gjør noe, og det samme med andre melkeprodukter som youghurt, ost etc. Jeg er en av de som stopper opp med en gang om jeg inntar melkeprodukter, men ikke alle har problemer med dette. Nøtter og mørk sjokolade har jeg derimot ikke problemer med. Så mitt råd er å se mer på hva du spiser enn hvor mye. Og om du bestemmer deg for å strupe ned på kaloriene, ikke strup så mye at forbrenningen går ned. Å sette kroppen i sultmodus forkludrer forbreningen din for laang tid fremover...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat