Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-14, 09:57   #22834
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Å gifte seg er vel å bekrefte samhørighet, og et løfte om å dedikere seg fullt og helt til deres samliv. Ekteskapet er en bekreftelse på dette, og å bytte navn til mannens er beviset på at man har forpliktet seg til dette.

Jeg er like knyttet til Lille Gubben som de som har valgt å ta sin manns etternavn. For meg har det ingenting med saken å gjøre. At jeg ikke skulle være like dedikert til vårt samliv bare fordi jeg ikke vil ha hans etternavn er - etter min mening - en idiotisk ting å antyde.

Da jeg var nygift for 16 år siden hadde jeg også det synet - romantisk og fint at hele familien hadde samme navn og greier - nå bryr det meg fint lite.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)