Tråd: Lettis
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-14, 11:54   #17
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Lettis

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Det finnes noen fordeler med å være særboer, for å si det sånn! Katten ser ikke ut til å la seg affektere.

Heter isbilen "Den norske isbilen"? Mener å ha hørt noe slags plingelyder på søndag formiddag i sommerhalvåret her på nedre Løkka, men aldri tenkt på at de kan ha noe for meg. Ellers er jo både Easy og Lettis lavfett, men smaker ok for det om. (Selv om jeg er overbevist om at de hadde nådd nye høyder med ekte fløte. )
Finnes grädd-glass i Sverige, da!

Det er flere forskjellige isbiler. Den som kjører her er Den Norske Isbilen.
Jepp, det finnes gräddglass i Sverige, og den er god. Den vanlige isen er ok, men smaker litt "tørt"? Eller noe sånt. Ungene bryr seg ikke, bare de får en lakrisis( pucken er tilbake!!!! min barnsdoms svenske yndlingsis).

Jeg synes den tressisen fra H.O. er bedre enn vanlig tress jeg. Mannen og jeg sammenlignet her en dag i fjor sommer da vi sto med easy og vanlig tress fra H.O og begge var enige om at easy var best.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat