Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-14, 22:15   #20
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: BMI-vekt nådd, men ikke målvekt - fortsette/over til lavkalori?

Opprinnelig lagt inn av jente86, her.

Så, så!
Menn og kvinner liker forskjellige kropper. Jeg skal ned de 4 kiloene jeg har lagt på meg igjen bare for meg selv. Det er MIN trivselsvekt, og jeg er absolutt ikke radmager på 58 kilo.
Takk for oppmuntrende kommentar Index

Nemlig. Jeg er så lita at jeg er blubbete på 58 kg til og med... Og det er helt sant - da har jeg en bmi på 25,1 og regnes som overvektig, akkurat det vil jeg egentlig ikke si, men litt blubbete ja.

Og jeg trener for å holde kroppen frisk og sterk og synes det er sexy å se sporty ut. Lille Gubben liker meg uansett om jeg veier 52 eller 60 kg, men jeg trives selv bedre på 53-54 enn på 58.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat