Her var det jammen stille! Jeg skal ta på meg mye av skylda for det - har IKKE hatt fokus på lavkarbo de siste månedene. Begynte som dere vet i ny jobb i november, og det har tatt det meste av kreftene og oppmerksomheten min. Ikke enkel å lære så mye nytt når man begynner å dra på åra! En positiv effekt er at jeg har kommet meg litt i gang med trening, og har nå 3-4 økter per uke. Noe skal man jo gjøre når arbeidsdagen er over - kan Ikke bare sitt på pendlerhybelen og glo på TV Nå skal jeg flytte nærmere jobben over påske, så da sparer jeg 1,5 timer i reisetid hver dag. Det skal bli deilig og jeg gleder meg stort Kanskje det blir enda litt mer trening på meg da?? Eller kanskje det blir mer kafé siden det er midt i sentrum?!? Får prøve å styre unna det :-) Kostholdsmessig har jeg vært ganske flink, men det blir litt for mye 86% sjokolade og slurv i helgene nårjeg er hjemme. Har prioritert å trene fremfor å perfeksjonert kostholdet, men nå har jeg laget knekkebrød og lavkarbobounty, så jeg er litt på glid i alle fall. Hvordan går det med dere andre? Henger dere her inne?