Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-14, 12:00   #22646
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Hvem handler egentlig et bryllup om? Slektningene? Gjestene? Nei, det handler faktisk om de to som velger å vie livet til hverandre. Da er det vel naturlig at disse to også bestemmer hvordan det hele skal foregå.
Selv valgte jeg å konfirmere meg kristelig for min farmors skyld, den kan jeg by på (jeg ventet sågar til etter hun ikke lenger var blant oss før jeg meldte meg ut av statskirka også), men skulle jeg finne på å gifte meg, skal det gå på meg og min kjæres premisser, ingen andres.

Kunne ikke vært mer enig. Min mor tok nesten litt overhånd da jeg giftet meg for 16 år siden, så mye at min søster til slutt sa til henne at hvis det var så mye om å gjøre å bestemme i forhold til et bryllup så kunne jo hun og min far gifte seg selv! Ble lite godt mottatt for å si det sånn...

Om jeg skal gifte meg igjen så blir det ikke kirkebryllup en gang til nei. Med mindre Lille Gubben insisterer, men det tviler jeg på.

Når det gjelder konfirmasjon har mine barn fått beskjed om at jeg synes de skal velge enten borgerlig eller kirkelig, men ikke droppe det helt - for jeg vil gjerne ha en seremnoi for dem.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)