Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-14, 21:54   #22626
Ethereal
Medlem

Medlem siden: Dec 2013
Alder: 42
Ethereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Neida, men jeg ser virkelig ikke poenget med kirkebryllup når begge parter har tatt et så klart standspunkt at ingen av dem er medlem av statskirken...

Jeg skjønner virkelig ikke at du ser noen grunn til å måtte se noe POENG i det.

Bryllup er noe man forhåpentligvis gjør en gang i livet, i allefall en sjelden gang, og hvis vi skal se så forbannet logisk på det så er det jo i dag, med skilsmissestatistiskkene vi har, en irrasjonell nok handling.

At man viker fra sine religiøse/politiske standpunkter den dagen er akkurat like selvfølgelig som at man VANLIGVIS aldri ville spandert middag og alkohol på sånn masse folk, og at kvinner som vanligvis aldri går i skjørt bruker lang hvit kjole. Etc.

At Langaard skal måtte grunngi hvorfor...*riste på hodet*

Ethereal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Liberalt, men disiplinert lavkarbokosthold