Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-14, 23:18   #22592
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 58
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Hei! Jeg svartmaler det ikke, hun er helt knust. Jeg vet at det ikke alltid er best for barna at foreldrene holder sammen, dersom de gjør hverandre ulykkelige.

Fint at du minnet meg på at jeg ikke skal snakke nedlatende om mannen hennes, det er fort gjort å holde med henne og dermed rakke ned på mannen!

Takk for din tilbakemelding

Kommer vel an på mannen og årsaken til bruddet?
Om mannen har oppført seg som en dritt er det jo greit å få støtte på det, at det ikke var bra. Men det vet jo du, Marella, årsaken til bruddet og sånt. Blir rimelig kunstig om mannen har forlatt kone og barn og reist til andre siden av jorda for å realisere seg selv (for eksempel), også skal du som venn sitte der og være nøytral og ikke bekrefte at det er ganske hårete

Min erfaring var at jeg virkelig trengte støtte på at hans oppførsel ikke var greit, og at noen snakket om han sammen med meg. Og det var helt greit at andre gjorde det

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon