Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-14, 15:46   #22587
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Er det du som svartmaler bruddet deres her nå - eller ser hun utelukkende mørkt på det også? Det er ikke alltid det beste for barna at foreldrene holder sammen.

Vi skilte lag for 10 år siden, ungene var 3 og 5 år og jeg tror det var det beste for alle parter. Det siste året før vi skilte lag var det ikke særlig trivelig i heimen og alle har fått det bedre i ettertid.

Men vær der for henne, la henne snakke, ikke snakk nedlatende om eksmannen hennes (for meg var det litt rart det der - jeg kunne gjerne snakke litt stygt om eksen min, men om noen andre gjorde det så strittet jeg med piggene og forsvarte ham! *hehe*) og tilby deg praktisk hjelp - særlig i flytteprosessen.

Hun vil få det bedre etterhvert, men det er ikke nødvendig å si det, hun kommer antagelig ikke til å tro det i begynnelsen uansett.

Hei! Jeg svartmaler det ikke, hun er helt knust. Jeg vet at det ikke alltid er best for barna at foreldrene holder sammen, dersom de gjør hverandre ulykkelige.

Fint at du minnet meg på at jeg ikke skal snakke nedlatende om mannen hennes, det er fort gjort å holde med henne og dermed rakke ned på mannen!

Takk for din tilbakemelding