Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-14, 11:45   #2165
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Har hauger med restegarn, og har nå blitt helt hekta på å strikke dukker/figurer. Er egentlig ikke noen dreven hekler, så det har vært en bratt læringskurve. Begynte med å bruke mønster, men skled fort ut i improvisasjon.

Den første kan ikke sies å ha annet enn sjarm, stakkar. Nummer to er pur improvisasjon, og den synes jeg ble dødsmorsom, hva han nå enn er. En slags klovn?! Til sist prøvde jeg å finne en ok oppskrift på Hello Kitty-dukke, men fant ingen jeg syntes var bra nok, så har brukt litt fra her og der, men kroppen har jeg improvisert helt. Ble veldig fornøyd med den, og har alt begynt på en vanlig Hello Kitty til niesa mi, som jeg også skal strikke/hekle klær til.
Den første jeg lagde, og som er på bildet, er en ninja-utgave til min kjære, som av en eller annen grunn synes Hello Kitty er the shit.

Her:

*hahahahaha* Kule!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat